Picture by Hopenhagen/OgilvyEarth
Τα Ηνωμένα Έθνη αναζήτησαν την δημιουργική βοήθεια των μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας. Επιστρατεύτηκαν η Διεθνή Ένωση Διαφήμισης και μεγαλύτερες εταιρίες διαφήμισης, μάρκετινγκ και μέσων, όπως λέει το Δελτίο Τύπου της καμπάνιας “Hopenhagen” η όποια στοχεύει να τραβήξει την προσοχή των πολιτών του πλανήτη για το Συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή του ΟΗΕ στη Κοπεγχάγη τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση μη τι άλλο η διαφήμιση, για να μη την ονομάσω θετική προπαγάνδα, είναι καλοδεχούμενη εφόσον υπηρετεί το κάλο του πλανήτη, δηλαδή όλων μας. Η ανάγκη για ουσιαστική αλλαγή στο παγκόσμιο σκηνικό αυξάνεται όλα και περισσότερο, αλλά πρέπει να δημιουργηθούν πρώτα οι συνθήκες ευαισθητοποιήσης, και συνείδησης στην πλειοψηφία του πληθυσμού, ειδικά στον αναπτυγμένο καταναλωτικό δυτικό κόσμο.
“Χρειαζόμαστε ένα παγκόσμιο κίνημα για να ξεκινήσει μια πραγματική αλλαγη”, λεεί ο Γενικός Γραμματέας Ban Ki-moon.
Hopenhagen is about more than hope.
Η κίνηση Hopenhagen είναι μια καμπάνια ανοιχτών προδιαγραφών ( open source) ώστε να μπορεί να ενσωματωθεί από όλες της μη κυβερνητικές οργανώσεις, κυβερνήσεις και τους πολίτες σε παγκόσμια κλίμακα.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και αν αυτή η κίνηση καταφέρει να περάσει στους κυβερνώντες το μήνυμα ότι κάτι πρέπει να αλλάξει σε αυτό τον κόσμο επειδή το χρωστάμε όλοι στα παιδιά μας αξίζει όχι μόνο να διαβάσετε το Δελτίο Τύπου και τα να δείτε το, προς το παρόν, απλό αλλά όμορφο site της καμπάνιας Hopenhagen αλλά και να αφήσετε ένα μήνημα ελπίδας και να το διαδόσετε. Για τόσα άλλα δεν μιλάμε κάθε μέρα, ας μιλήσουμε για και για κάτι ουσιαστικό και ας είναι καλοκαίρι και δεν θέλουμε να σκοτίζουμε το μυαλό μας με σοβαρές σκέψεις. Τα σέβη μου.
Hopenhagen is change – and that change will be powered by all of us.
2 thoughts on “Hopenhagen for change – UN call for communicating to the masses”